Чиновники из Минтранссвязи не успокаиваются и выдумывают все новые и новые требования к автоперевозчикам.
"Мінтрансзв’язку затвердило перелік нових ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. У межах завдання Мінтрансзв’язку щодо підвищення безпеки автоперевезень та зменшення нелегальних перевізників на ринку, наказом №562/17857 від 27.07.10 впроваджено нові загальні та спеціальні організаційні, кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до всіх суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність у сфері автоперевезень.
Зокрема, нові ліцензійні умови спрямовані на посилення, уточнення та конкретизацію вимог до власників автопідприємств та їхнього персоналу, до автомобільних самозайнятих перевізників.
Головним принципово важливим нововведенням є включення до умов отримання ліцензії на здійснення автоперевезень автобусами, таксі або вантажними автомобілями, причепами, напівпричепами таких вимог до кандидатів:
забезпечення цивілізованих умов та графіку роботи та відпочинку водіїв;
забезпечення контролю допуску до здійснення пасажирських перевезень водіїв, які мають посвідчення на право керування відповідної категорії;
обов’язкове встановлення на автотранспортному засобі контрольних пристроїв (тахографів), що ведуть облік щоденної тривалості керування та тривалості безперервного керування автотранспортними засобами, тривалості перерв для відпочинку та харчування водіїв.
Наказом Мінтрансзв’язку конкретизовано механізм контролю перевізниками якості послуг з пасажирських та вантажних, внутрішніх та міжнародних перевезень. Зокрема, актуалізовані вимоги медичного контролю стану здоров’я водіїв перед виїздом на маршрут, вимоги контролю технічного та санітарного стану автотранспортних засобів, вимоги контролю наявності національного посвідчення водія нових зразків для автобусів «D1», та (або) «D», та (або) «D1E», та (або) «DE» і контроль за досягненням водіями 21-річного віку.
Згідно з наказом Мінтрансзв’язку, на ринок автотранспортних послуг будуть допускатися ті суб’єкти господарювання, які зможуть забезпечити виконання нових вимог, що дозволить суттєво зменшити рівень аварійності за участю автомобільного транспорту та підвищити якість надання послуг з автоперевезень. Адже, як зазначають у Головавтотрансінспекції, економити на житті та здоров’ї громадян неприпустимо.
Нагадаємо, наказ набуває чинності з моменту його офіційної публікації. "
Честно говоря даже комментировать нечего. Наверное уже появилась "усталость" от того, что бороться с этой армией "живущих за чужой счет" в нашем государстве просто бесполезно. Пусть продолжают рыть яму мелким перевозчикам, а когда избавят рынок от конкуренции, окажется, что и регулировать больше некого.