Текущее время: 22/11/2017, 01:11

Постанову КМУ № 226 хотят отменить!

Ситуация на рынке автогрузоперевозок

Постанову КМУ № 226 хотят отменить!

Сообщение Попутка » 04/12/2009, 09:43

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 2009 р. №
Київ
Про визнання такою, що втратила чинність,
постанови Кабінету Міністрів України
від 25 лютого 2009 р. № 226 „Питання стабілізації цін на внутрішні вантажні автомобільні перевезення”

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. № 226 „Питання стабілізації цін на внутрішні вантажні автомобільні перевезення” (Офіційний вісник України, 2009, ., № 20, ст. 646).
2. Міністерству економіки України у місячний термін привести свої нормативно-правові акти у відповідність до постанови.

Прем’єр-міністр України Ю. Тимошенко



Пояснювальна записка

до проекту постанови Кабінету Міністрів України

«Про визнання такою, що втратила чинність,
постанови Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. № 226
«Питання стабілізації цін на внутрішні

вантажні автомобільні перевезення»

(далі - Проект постанови)


1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Відповідно до статті 190 Господарського Кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ціни на перевезення вантажів є вільними і визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, що забезпечує державою захист конкуренції у підприємницькій діяльності.

Ринок вантажних перевезень є конкурентним і не потребує додаткових механізмів щодо його регулювання. Основними регуляторами є попит і пропозиція.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 року № 226 «Питання стабілізації цін на внутрішні вантажні автомобільні перевезення» визначений розмір тарифів на перевезення вантажів та практично покладено відповідальність за її виконання на перевізників.

Однак крім перевізників, учасниками транспортного процесу є також вантажовласники, вантажовідправники, вантажоодержувачі, транспортні експедитори та інші особи, які виконують роботи (надають послуги) при перевезенні вантажів. Отже недотримання вимог постанови щодо мінімального тарифу може виникнути у ланці вантажовідправник - експедитор, але жодної відповідальності за її порушення ці суб'єкти не несуть.

Під час економічної кризи замовник транспортних послуг не готовий платити ціну за перевезення згідно визначеного тарифу, крім того, попит на такі послуги значно зменшився.

Виходячи з того, що на сьогодні кожен виробник оптимізує свої витрати, у тому числі і транспортні, встановлення мінімального тарифу на вантажні перевезення лягає тягарем на споживача товарів.


2. Мета і шляхи її досягнення

Проект постанови спрямовано на виправлення вимог нормативно-правових актів щодо економічної конкуренції та створення сприятливих умов для розвитку підприємництва.


3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

1) Закон України „Про ціни і ціноутворення”;

2) Закон України „Про захист економічної конкуренції”;

3) Господарський Кодекс України;

4) Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”.


4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту акта не потребує додаткових витрат з Державного чи місцевого бюджетів України.


5. Позиція заінтересованих органів

Проект акта направляється на погодження до:

1) Міністерства економіки України;

2) Міністерства фінансів України;

3) Антимонопольного комітету України;

4) Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва.



6. Регіональний аспект

Проект акта не стосується питання розвитку адміністративно – територіальних одиниць.


7. Громадське обговорення

Проект акта розміщено на сайті Мінтрансзв’язку, а також буде опубліковано в інформаційно-аналітичному віснику „Перевізник UA”.

8. Прогноз результатів

Прийняття проекту постанови сприятиме усуненню конфліктних ситуацій між учасниками транспортного процесу та підвищенню рівня довіри суб’єктів господарювання до державної влади.

В.о. Міністра транспорту та

зв’язку України В.В. Шевченко

___ _______________ 200 _ р.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Комментариии к данному проекту можно прочитать здесь: http://news.finance.ua/ua/~/1/0/all/2009/12/04/180119
С уважением, Геннадий.
Аватар пользователя
Попутка
 
Сообщений: 213
Зарегистрирован: 30/09/2009, 09:06

Постанову КМУ № 226 хотят отменить!

Сообщение isick1 » 20/12/2009, 23:41

Вместо того чтобы помогать перевозчикам и малому частному предпринимательству, их постоянно ставили и будут ставить на колена!
Может наступить такое время что некому будет ездить и работать, вот тогда правительство и почешет одно место, и будет думать, что внедрять, и отменять!
[url=http://www.eximp.com.ua/]Грузоперевозки с ТЭК Эксимп[/url]по всей Европе, Украине и СНГ
Аватар пользователя
isick1
 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 02/10/2009, 15:28
Откуда: Червоноград


 

Место для Вашей рекламы

 

Вернуться в АВТОПЕРЕВОЗКИ

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot], nhappy и гости: 2

cron